UMMI ADRIANA: AJAL TIDAK KENAL USIA MUDA TUA

FAIZABUNYAMIN TABUNG

8 Disember 2015

AJAL TIDAK KENAL USIA MUDA TUA

Assalammualaikum 
Salam sejahtera ...

Alhamdulilah...
Semoga anda semua sentiasa sihat-sihat selalu dilindungi dan diberkati oleh ALLAH SWT, di mana sahaja anda berada.

Ajal tidak kenal rupa wajah pangkat darjat miskin kaya tua muda.
Kita semua akan kembali ke pangkuan Ilahi apabila sampai waktunya.

Cuma yang kita bawa adalah:
Sedekah jariah
Amal ibadah
Doa yang berterusan dari anak-anak soleh solehah

Tidak perlu bawa harta emas yang kita milk di Dunia kini.


Foto dari RAKAN FB

Disamping itu, saya memohon kemaafan jika ada mengumpat atau diumpat antara anda semua sekalian.
Saya tidak tahu apa yang saya lakukan tanpa saya sedari atau tidak.

Maafkan saya,
Dan saya juga telah memaafkan anda sekalian tidak kira di mana sahaja kita bertemu secara LIVE atau di alam Maya ( internet )

Memberi dan menerima kemaafkan lebih mulia dari segala-galanya

Lagi mempereratkan tali silaturrahim..

Buang segala sifat KEEGOAAN itu.

Buat : 
My families 
Rakan - rakan taulan
Ipar duyai
Sahabat andai
Jiran tetangga
Para guru
Dan 
Siapa-siapa yang mengenali diri Ku selama ini

*** INGAT KEMATIAN ADALAH PERKARA SUNAT MEMBUATKAN KITA SELALU INGAT KEPADA PENCIPTA ASAL-NYA

Semoga Ia memberi manfaat buat anda sekalian.
Sekian.
TERIMA KASIH







Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Salam ukhwah ...
Terima kasih Singgah di sini. Segala komen anda dimanfaatkan dan dihargai.
Salah silap mohon maaf ye...

ALYA ADRIANA Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign