UMMI ADRIANA: IMPIANKU UNTUK FAMILI TERSAYANG

FAIZABUNYAMIN TABUNG

8 Februari 2016

IMPIANKU UNTUK FAMILI TERSAYANG


Assalammualaikum...

Salam sejahtera...

Alhamdulilah...
Semoga anda sentiasa sihat-sihat selalu...

Hari ini, saya tengah dok membelek-belek image dibawah >>>>

Semoga Ia dipermudahkan segalanya
Besarnya impian saya...


Image tersebut hari-hari saya melihatnya...
Ianya sebagai satu inspirasi saya sejak tahun 2013 lagi saya menanamnya di dalam hati saya ... Sejak itu juga , image tersebut saya tampal sebagai wallpaper smartphone ...

Salah satu di dalam image itu , SINI RUMAH IDAMAN ...  Sedang dihampiri dalam tahun 2016.. In sha Allah... Untuk famili saya tidak lama lagi.... RUMAH tersebut dalam renovation...


Kereta , menunaikan haji dan umrah ... Dalam perancangan lagi...


Ya Allah , permudahkanlah segala urusan kami...

Amiiinnn... Ya Rabbal Allamiinn...

Sekian.
Terima kasih...


2 ulasan:

  1. Berminat utk cantikkan blog tapi tiada masa? Beeha ada tawarkan khidmat edit blog hanya rm25 utk full edit. untuk lebih lanjut, boleh ke link ini http://beehaazman19.blogspot.my/p/order-form-for-edit-blog.html

    BalasPadam

Salam ukhwah ...
Terima kasih Singgah di sini. Segala komen anda dimanfaatkan dan dihargai.
Salah silap mohon maaf ye...

ALYA ADRIANA Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign