UMMI ADRIANA: KOLEKSI MINYAK WANGI KEGEMARAN SAYA

FAIZABUNYAMIN TABUNG

12 Februari 2016

KOLEKSI MINYAK WANGI KEGEMARAN SAYA

Assalammualaikum...
Selamat pagi...

Alhamdulilah..
Semoga anda sentiasa sihat-sihat selalu...

Anda suka bau-bauan wangi tidak?
Sebelum ini , saya susah hendak pakai wangian .... Sejak akhir-akhir ini , cik suami memberi minyak wangi yang berbau haruman kasturi... Wangi sangat!!! ...
Koleksi wangian haruman KASTURI

Apabila saya memakai wangian KASTURI saya lebih tenang dan aman sekali... Kalau tidak ada sahaja EMOSI kurang baik...

Antaranya :

3. Kasturi Amber

Semoga ia memberikan manfaat buat anda


2 ulasan:

  1. Assalamualaikum..

    Saya dah hantar email kat faiza tantang pertanya faiza di blog saya yang ni.. ( http://jobdirumahmenipu.blogspot.com/2015/08/contoh-kerja-jobdirumah-remove-like-fb.html) Terima kasih.

    BalasPadam

Salam ukhwah ...
Terima kasih Singgah di sini. Segala komen anda dimanfaatkan dan dihargai.
Salah silap mohon maaf ye...

ALYA ADRIANA Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign