UMMI ADRIANA: UMMI JANGAN JAUH DARI SAYA

FAIZABUNYAMIN TABUNG

26 Mei 2016

UMMI JANGAN JAUH DARI SAYA

Assalammualaikum. Salam sejahtera. Alhamdulilah. Semoga anda sentiasa sihat-sihat selalu.


Di sini saya mengambil kesempatan memohon maaf untuk tip ini untuk JANGAN PISAHKAN SAYA. Saya simpan ini tip dalam blog saya. Senang saya nak tengok Semula.

Benda-benda ini selalu ditanya oleh semua orang yang kurang memahaminya macamana keadaan kita bersama anak-anak yang sedang membesar. Namun pertanyaan sebegini membuatkan hati rasa sedih dan terkesan. Saya banyak Kali ditegur kenapa selalu memanjakan anak-anak. Saya cuma diamkan sahaja cuma ALLAH swt yang mengetahui perasaan ini.

Dengan keadaan memberikan susu badan, memandikan anak-anak , menjaga, memasak dan sakit demam mereka dan sebagainya itu Lah tanggungjawab saya sebagai Ibu buat mereka supaya mereka lebih Aman dan selamat selama 24 jam tidak berhenti kerjanya. Saya ibu tidak bekerja dan suri rumah 24 jam. Senang tengok anak-anak didepan mata. Cik Suami hanya menjalankan tanggungjawabnya mencari REZEKI diluar Sana untuk sesuap nasi mengalas perut.


Anak-anak perlukan sepenuh perhatian ibunya 24 jam ada disisi mereka. Saya kongsikan tip ini dari BABY BUDDIES. Ini lah yang sedang berlaku pada saya.













Anak-anak adalah KENANGAN paling indah apabila mereka dari lahir hingga Lah meningkat USIA. Selepas ini , saya tidak akan lagi memanja , membelai sayang kasih apabila mereka sudah hidup berdikari dan berkeluarga. Mereka Lah SAHAM untuk saya dan Suami apabila di alam kubur untuk mendapatkan DOA anak-anak soleh dan solehah.

Itu Lah anak-anak ....

Semoga ia memberikan manfaat buat anda...




Sekian.
Terima kasih.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Salam ukhwah ...
Terima kasih Singgah di sini. Segala komen anda dimanfaatkan dan dihargai.
Salah silap mohon maaf ye...

ALYA ADRIANA Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign