UMMI ADRIANA: RUAM GATAL DAN EKZEMA SEMAKIN PULIH

FAIZABUNYAMIN TABUNG

15 Disember 2016

RUAM GATAL DAN EKZEMA SEMAKIN PULIH

Assalammualaikum. Salam sejahtera. Alhamdulilah. Semoga anda sentiasa sihat-sihat selalu.



TESTIMONI 

10.10.2016

" Kali pertama menggunakan produk Bidara Ruqyah As-Syifa' iaitu gel mandian, minyak sendi dan balm ajaib oleh saya sekeluarga. 

Saya menggunakan produk ini kerana Anak perempuan saya mengalami kegatalan di bahagian belakang badan pada waktu malam. Saya pakaikan dan menyapukan lotion badan malah tidak dapat mengurangkan  kegatalan itu. Lalu saya tidak menahan melihatnya Anak sentiasa menggaru-garu tempat yang gatal itu. Saya pun memandikan dengan gel mandian setiap pagi dan petang. Selepas mandi saya akan menyapukan balm ajaib dan minyak sendi di belakang badannya. Alhamdulilah semakin hari semakin pulih gatalnya itu.

Saya mengucapkan jutaan terima kasih pada Admin Produk Bidara Ruqyah as Syifa membantu saya sekeluarga. Dan terima kasih juga pada rakan saya yang memperkenalkan produk ini."

( luahan Seorang Ibu , Negeri Sembilan )


Sekian. Terima kasih.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Salam ukhwah ...
Terima kasih Singgah di sini. Segala komen anda dimanfaatkan dan dihargai.
Salah silap mohon maaf ye...

ALYA ADRIANA Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign