UMMI ADRIANA: CEMBURU BY NABILA RAZALI OST ARLUNA

FAIZABUNYAMIN TABUNG

5 Jun 2017

CEMBURU BY NABILA RAZALI OST ARLUNA

Assalammualaikum. Salam sejahtera. Alhamdulilah. Semoga anda sentiasa sihat-sihat selalu.






Lirik Lagu Nabila Razali Cemburu

Ntah apa yang ku rasa
Setelah datang dia
Waktu Kau dan aku

Dia memandang manja
Tiada berkelut mata
Jadi Panas hatiku

Benar Aku selalu cemburu
Kerana dia selalu
Coba tuk menggodamu

Usah Kau toleh dia kembali
Kerana aku Didepan kamu
Jangan Kau coba untuk dekati
Kerana duniamu Kenalah aku Cemburu

Dengan gaya menggoda
Dia datang menyapa
Aku Perhatikan saja

Dia selalu mencoba
Tapi aku percaya
Engkau Selalu setia

Benar Aku selalu cemburu
Kerana dia selalu
Coba tuk menggodamu

Usah Kau toleh dia kembali
Kerana aku Didepan kamu
Jangan Kau coba untuk dekati
Kerana duniamu Kenalah aku

Jangan Engkau pernah terluka
Semua janji kita Hooooooooo

Usah Kau toleh dia kembali
Kerana aku Didepan kamu
Jangan Kau coba untuk dekati
Kerana duniamu Kenalah aku

Jangan Kau coba untuk mendekatinya
Kerana duniamu kerana aku Cemburu
Kerana duniamu kerana aku Cemburu




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Salam ukhwah ...
Terima kasih Singgah di sini. Segala komen anda dimanfaatkan dan dihargai.
Salah silap mohon maaf ye...

ALYA ADRIANA Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign